Notícies
ACTUALITZACIÓ DEL CENS ELECTORAL DE LES PROPERES ELECCIONS MUNICIPALS DEL 28 DE MAIG DEL 2023 PER A LES PERSONES ESTRANGERES RESIDENTS A L'ESTAT ESPANYOL
Monday 09 January 2023
Les persones estrangeres residents a l'Estat espanyol que compleixin els requisits poden votar en les eleccions municipals i a les eleccions a la presidència de les entitats muncipials descentralitzades del proper 28 de maig de 2023.
Els requisits i terminis són diferents per a la ciutadania de la Unió europea i per a la ciutadania d'altres països que no formen part de la Unió Europea.
A. Ciutadania de la UE, no espanyola, resident a l’Estat espanyol
Per a la inclusió del cens electoral a les eleccions municipals es requereix ser major de 18 anys el dia de la votació, estar inscrit en el padró municipal i manifestar de voluntat d’exercir el dret de vot en les properes eleccions municipals.
La declaració formal per manifestar la voluntat de votar es pot fer:
- Per correu postal: s’ha d’emplenar la declaració formal que acompanya la carta que ha enviat l’OCE, signar-la i remetre-la a la Delegació provincial de l’Oficinal del Cens Electoral corresponent. No necessita franqueig.
- De manera telemàtica: s’ha d’accedir la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística:
- Amb el sistema Cl@ve (accés permanent)
- Amb la clau CTT que consta en la carta que envia l’OCE als ciutadans de la UE residents a l’Estat espanyol (accés disponible de l’1 de novembre de 2022 al 30 de gener del 2023)
- A l’ajuntament de residència: mitjançant l’emplenament de l’imprès de declaració formal de manifestació de voluntat de votar a l’Estat espanyol disponible a l’ajuntament o a la seu electrònica de l’INE (model DFA).
Si s’ha participat en anteriors processos electorals, es manté la condició d’elector o electora sense necessitat de formalitzar una nova declaració.
El termini tant d’inscripció al padró com de manifestació de la voluntat de votar finalitza el 30 de gener de 2023.
B. Ciutadania de tercers països amb acords de reciprocitat de vot resident a l’Estat espanyol
Poden sol·licitar la inclusió al cens electoral per participar en les properes eleccions municipals els nacionals dels següents països: Bolívia, Cap Verd, Colòmbia, Corea, Equador, Islàndia, Noruega, Nova Zelanda, Paraguai, Perú, Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord, Trinitat i Tobago, i Xile que compleixin les següents condicions:
- Ser majors de 18 anys el dia de la votació.
- Estar inscrit en el padró municipal.
- Disposar d’autorització de residència a l’Estat espanyol
- Haver residit a l’Estat espanyol de manera legal i ininterrompuda durant almenys 5 anys abans de la sol·licitud d’inscripció al cens electoral; excepte en el cas del Regne Unit de Gran Bretanya i Irlanda del Nord, que es demana un mínim de 3 anys anteriors a la sol·licitud d’inscripció; i de Noruega, que es demana 3 anys de residència legal i ininterrompuda a l’Estat espanyol el dia de la votació.
Es pot sol·licitar la inclusió al cens electoral de 3 maneres:
- Per correu postal: s’ha d’emplenar la declaració formal que acompanya la carta que ha enviat l’OCE, signar-la i remetre-la a la Delegació provincial de l’Oficinal del Cens Electoral corresponent. No necessita franqueig.
- De manera telemàtica: s’ha d’accedir la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística i sol·licitar la inscripció al cens electoral. Es pot accedir al tràmit electrònic de dues maneres:
- Amb el sistema Cl@ve
- Amb la clau CTT que consta en la carta que envia l’OCE als estrangers que compleixen amb els requisits demanats.
- A l’ajuntament de residència: Les persones interessades que considerin que compleixen amb les condicions de l’acord podran presentar la sol·licitud personalment a l’ajuntament de residència. S’han d’identificar amb la targeta d’identitat d’estranger i adjuntar-ne una fotocòpia. La ciutadania nacional del Regne Unit, si s’ha inscrit al padró municipal abans de l’1 de gener del 2021, i la de Noruega i Islàndia podran acreditar la seva identitat, a més a més de la targeta d’estranger, amb el document nacional d’identitat o el passaport del país d’origen.
Les inscripcions al cens només són vàlides per les properes eleccions municipals de 28 de maig de 2023.
El termini de sol·licitud d’inclusió al cens electoral finalitza el 15 de gener de 2023.
Accions del document
AFECTACIONS EN LA RECEPCIÓ DE LA TELEVISIÓ DIGITAL TERRESTRE A CREIXELL
Wednesday 18 August 2021
Accions del document
AGRAÏMENT DE LA REGIDORA DELEGADA DE L'ÀREA DE FESTES I 1ªTINENT D'ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE CREIXELL SRA. PILI ROMERO GRACIA
Tuesday 02 August 2022

0
Accions del document
AGRAÏMENT DE L'ÀREA DE TURISME PER LA BONA ACOLLIDA DE LA PRIMERA EDICIÓ DE LA FIRA "CREIXELL, TERRA DE PIRATES"
Thursday 25 August 2022
Accions del document
AJUTS A L'AUTOCONSUM I A L'EMMAGATZEMATGE AMB FONTS D'ENERGIA RENOVABLE
Wednesday 29 December 2021
Accions del document
AMB MOTIU DEL 8 DE MARÇ, A TOTS ELS ACTES INSTITUCIONALS PROGRAMATS PEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES REPARTIREM GRATUÏTAMENT CLAUERS ANTIVIOLADORS O ANTIAGRESSORS
Tuesday 08 March 2022
Accions del document
ANUL-LADA LA FESTA DE L'AIGUA PREVISTA PEL DISSABTE 30 DE JULIOL DE 2022 A LA RAMBLA DE LES MORERES A CAUSA DE LES RESTRICCIONS
Tuesday 26 July 2022
Accions del document
ANUL-LADES LES CLASSES DE GIMNÀSTICA DE LA GENT GRAN A CAUSA DEL COVID19
Wednesday 11 March 2020
Des de l'Àrea de Benestar, Atenció Social i Sanitat de l'ajuntament de Creixell, a càrrec de la regidora delegada Chelo Picón Gomis, fem avinent el següent AVÍS:
Donada la situació d'excepcionalitat i seguint les indicacions de les autoritats sanitàries, que criden a augmentar les mesures en matèria de prevenció davant l'extensió de la malaltia provocada pel virus COVID-19, l'àrea delegada de Benestar, Atenció Social i Sanitat de l'ajuntament de Creixell, ha decidit SUSPENDRE TEMPORALMENT les Classes de Gimnàstica per a Gent Gran que es fan tots els dimarts i dijous al Casal Municipal.
D'acord amb aquesta decisió, a partir d'avui dimecres 11 de març i fins el proper dimecres dia 18 de març, no hi haurà classes de gimnàstica per adults al Casal. Si calgués augmentar en el temps aquesta mesura preventiva de suspensió d'aquesta activitat es comunicarà oportunament.
Cal extremar les precaucions atés que, en general, els usuaris d'aquesta activitat que es fa amb Ana Hersa Yoga del Club Esportiu Gimnàs Creixell són persones grans i es troben en el segment de població vulnerable per aquesta malaltia.
Us demanem la vostra màxima col-laboració.
Chelo Picón Gomis
Regidora delegada Benestar, Atenció Social i Sanitat
Ajuntament de Creixell
#creixell
Accions del document
ANUL·LAT EL CARNAVAL D'ESTIU 2024 DE CREIXELL
Wednesday 31 July 2024

Accions del document
ANUL·LAT L'ACTE INSTITUCIONAL DE LA DIADA NACIONAL DE CATALUNYA DE L'11 DE SETEMBRE A CREIXELL
Thursday 02 September 2021
Accions del document
ANUNCI DE CONVOCATÒRIA I BASES PER PROVEIR MITJANÇANT ALGUNA DE LES FÒRMULES DE PROVISIÓ TEMPORAL PREVISTES A L’ARTICLE 48 DEL REIAL DECRET 128/2018, DE 16 DE MARÇ, EL LLOC DE TREBALL DE SECRETARIA INTERVENCIÓ RESERVAT A FUNCIONARIS D’ADMINISTRACIÓ LOCAL AMB HABILITACIÓ DE CARÀCTER NACIONAL
Friday 22 September 2023
US PODEU DESCARREGAR LA CONVOCATORIA I LES BASES AQUÍ
ANUNCI DE CONVOCATÒRIA I BASES PER PROVEIR MITJANÇANT ALGUNA DE LES FÒRMULES DE PROVISIÓ TEMPORAL PREVISTES A L’ARTICLE 48 DEL REIAL DECRET 128/2018, DE 16 DE MARÇ, EL LLOC DE TREBALL DE SECRETARIA INTERVENCIÓ RESERVAT A FUNCIONARIS D’ADMINISTRACIÓ LOCAL AMB HABILITACIÓ DE CARÀCTER NACIONAL, SUBESCALA SECRETARIA INTERVENCIÓ, CLASSE 3a, ENQUADRAT AL SUBGRUP A1, DE L’AJUNTAMENT DE CREIXELL (TARRAGONÈS).
L’Ajuntament de Creixell (Tarragonès) té la necessitat de cobrir de forma temporal i limitada en el temps el lloc de treball de Secretaria Intervenció, amb caràcter urgent i inajornable derivat de la comissió de serveis del seu titular, de conformitat amb el que preveu l’article 81.3 de la llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, Text Refós aprovat per Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, mitjançant les fórmules de cobertura no definitiva establertes als articles 48 i següents del Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional. Aquest lloc de treball té les característiques següents : 1.- Descripció del lloc de treball. Nom del lloc: Secretaria Intervenció, de classe 3a. Escala: Habilitació de caràcter nacional. Subescala: Secretaria Intervenció. Grup de classificació: A1. Nivell de destí: 26. Complement específic anual : 58.805,74€. 2.- Requisits de participació. Ser personal funcionari de carrera de l’Escala d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, de la Subescala de Secretaria Intervenció. 3.- Funcions del llocs de treball. Les funcions previstes a la normativa específica de l’Escala de personal funcionari d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional, Subescala Secretaria Intervenció. Codi Validació: ACPCGHH9QQPNC9ME7RDE2YJLW Verificació: https://creixell.eadministracio.cat/ Document signat electrònicament des de la plataforma esPublico Gestiona | Pàgina 1 de 4 4.- Forma d’ocupació del lloc. Per alguna de les formes de provisió temporal del lloc de treball previstes als articles 48 i següents del Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’Administració local amb habilitació de caràcter nacional. 5.- Durada. Temporal mentre que es mantingui la situació de no ocupació efectiva de la plaça pel seu titular, i pel cas de provisió temporal sota la forma de comissió de serveis, com a màxim 1 any, prorrogable si escau un any més. 6.- Termini de presentació de sol·licituds. Cinc dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci en el Tauler d’Anuncis electrònic de la Corporació. 7.- Participació. Les persones FHN interessades caldrà que presentin la seva sol·licitud per prendre part en la convocatòria en el termini de cinc dies hàbils a comptar de l’endemà de la data de la publicació de l’anunci en el Tauler d’Anuncis electrònic de la Corporació. Es presentarà preferentment per via telemàtica, però també es podrà presentar i formalitzar a través del Registre General de l’Ajuntament o per qualsevol dels altres mitjans que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. Amb la sol·licitud es presentarà la documentació acreditativa dels mèrits que es vulguin al·legar, així com l’opció per la forma de nomenament no definitiu, d’entre les que regulen els articles 48 a 51 del Reial Decret 128/2018, de 16 de març. 8.- Adjudicació. Una vegada finalitzat el termini de presentació d’instàncies, s’emetrà un informe d’idoneïtat de cada aspirant, tenint en compte el següent barem de mèrits : A. Serveis previs. Codi Validació: ACPCGHH9QQPNC9ME7RDE2YJLW Verificació: https://creixell.eadministracio.cat/ Document signat electrònicament des de la plataforma esPublico Gestiona | Pàgina 2 de 4 a. Per serveis prestats com a titular del lloc de treball de Secretaria Intervenció en Ajuntaments de classe tercera, amb nomenament de caràcter definitiu: 0,2 punts per mes treballat, fins a un màxim de 7 punts. b. Per serveis prestats en llocs de treball de Secretaria Intervenció en Ajuntaments de classe tercera, amb qualsevol tipus de nomenament no definitiu, però de dedicació plena (nomenament provisional o comissió de serveis) : 0,1 punts per mes treballat, fins a un màxim de 3 punts. L’acreditació d’aquests serveis haurà d’efectuar-se necessàriament mitjançant certificació emesa per la persona fedatària pública de l’Entitat o per la Direcció General d’Administració Local. A la certificació hauran de constar els elements necessaris per poder efectuar la valoració, específicament haurà de figurar el temps de servei, la categoria o vincle professional i la denominació de la plaça especificant la seva classificació. Per l’acreditació dels serveis prestats amb nomenament de caràcter definitiu serà necessari aportar, a més a més, l’acta de presa de possessió. Els membres que integren la Comissió de Valoració indicada en el punt 10è podran fer les comprovacions que considerin escaients als efectes de garantir la correcta valoració dels serveis prestats conforme a aquest apartat. B. Estudis i formació específica relacionada amb les funcions i tasques del lloc de treball : Fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb el següent barem : a) Mestratges relacionats directament amb les funcions pròpies del lloc de treball a cobrir : fins a 1 punt per Mestratge, amb un màxim de 5 punts. b) Cursos i activitats formatives : es puntuarà fins un màxim de 5 punts els cursos que les persones FHN interessades acreditin i que tinguin relació amb les funcions a desenvolupar en el lloc de treball d’aquesta convocatòria. Només s’admetran i es valoraran els certificats acreditatius de la formació realitzada per la persona FHN interessada en els darrers 3 anys. Als efectes de valorar aquest mèrit caldrà aportar un Certificat de l’entitat on s’ha impartit l’activitat formativa on constin el número d’hores impartides. Cada activitat cursada o realitzada per la persona interessada es valorarà amb 0,25 punts. Els mestratges, cursos i activitats formatives que s’al·leguin com a mèrits han de ser acreditats mitjançant títols oficials o homologats, fent constar el centre emissor dels mateixos. En cas contrari no seran valorats. Codi Validació: ACPCGHH9QQPNC9ME7RDE2YJLW Verificació: https://creixell.eadministracio.cat/ Document signat electrònicament des de la plataforma esPublico Gestiona | Pàgina 3 de 4 C. Entrevista. Es podrà realitzar una entrevista, en el cas que es consideri oportú, per verificar el perfil professional de les persones candidates. La qualificació màxima podrà ser de fins a 5 punts, i en cap cas podrà ser diriment. La Comissió de Valoració emetrà un informe que inclourà una proposta motivada a favor d’una de les persones FHN candidates, i que serà elevat a l’Alcaldia. 9.- Comunicació al CSITAL. Es dona trasllat per mitjans electrònics (csitalcatalunya@csital.org) al Consell de Col·legis de Secretaris, Interventors i Tresorers d’Administració Local de Catalunya (CSITAL) d’aquest anunci perquè en doni publicitat en el seu web. 10.- Comissió de Valoració. La valoració i puntuació de les instàncies, declaració responsable i mèrits al·legats per les persones FHN interessades serà realitzada per una Comissió de Valoració presidida pel Secretari Interventor de l’Ajuntament, i integrada a més a més per dos Vocals, un FHN d’una Entitat de la Comarca, i l’altre Secretari Interventor del SAM, que assumirà la Secretaria del Tribunal. 11.- Valoració, Informe i Proposta. La Comissió de Valoració emetrà Informe valoratiu i d’idoneïtat de les persones FHN candidates, atenent el seu perfil i mèrits presentats. Aquest informe serà elevat a l’Alcaldia i contindrà una Proposta de sol·licitud a la DGAL Generalitat de nomenament o autorització de provisió no definitiva del lloc de treball convocat (nomenament provisional, comissió de serveis o acumulació de funcions) en favor de la persona FHN candidata seleccionada. Creixell, a la data de signatura electrònica. L’Alcaldessa. Sra. Montserrat Múñoz Madue
Accions del document
Aprovat el Protocol contra l’assetjament sexual a Creixell - Protocol per la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de gènere o orientació sexual.
Thursday 08 April 2021
El ple de l’Ajuntament de Creixell va aprovar el passat 25 de març per unanimitat el Protocol d’assetjament sexual (Protocol per la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de gènere o orientació sexual) creat per la Regidoria de Benestar Social, Salut i Igualtat, juntament amb la tècnica d’igualtat de l’Ajuntament de Creixell, i l’estudiant, Luca Molina, ampliant el protocol que es va aprovar per ple fa dos anys del col·lectiu Papallones Liles de Creixell. L’objectiu és que tota la població disposi d’una eina per prevenir i actuar davant qualsevol conducta de violència sexual i generar espais segurs que fomentin la diversió de totes les persones, eliminant conductes i comportaments que generen incomoditat i fan mal a les víctimes d’aquests comportaments.
Per aquest motiu, el protocol, tot i que s’activarà en qualsevol lloc, incidirà especialment en els locals festius i d’oci i festes majors, ja que són espais més susceptibles perquè es produeixin conductes o casos d’assetjament. La regidora d’Igualtat, Chelo Picón, explica que “la idea és que si es produeixen aquestes agressions en un local d’oci o establiment comercial, s’activi el protocol de manera que aquell establiment sàpiga com ha d’actuar i a qui ha d’avisar (Policia Local, SIAD, Regidoria,…)”.
Crida a l’adhesió dels establiments
La Regidoria d’Igualtat convocarà les pròximes setmanes a l’Associació de Comerciants de Creixell perquè s’adhereixi al protocol. Els establiments adherits a aquest protocol -identificats amb un adhesiu a l’aparador- disposaran al local de materials d’informació i de sensibilització que manifestin el rebuig a les conductes sexistes (cartells, vinils, targetes,…). En cas de detectar alguna conducta o cas d’assetjament, els i les professionals de l’establiment actuaran d’acord amb el procediment que detalla el protocol en cada cas. Més endavant, la regidoria també proposarà l’adhesió als càmpings i a les guinguetes, de cara a la temporada alta.
En tots els casos, l’Ajuntament oferirà als establiments adherits formació sobre la prevenció i actuació davant agressions sexistes al personal de l’establiment, així com el material necessari per desenvolupar la campanya. També es publicitarà a la pàgina web els establiments adherits a la campanya.
Festes majors i espais d’oci
D’altra banda, la Regidoria d’Igualtat ha anunciat que durant la propera Festa Major de Sant Jaume es disposarà d’una carpa o punt lila informatiu on atendre les víctimes de qualsevol agressió sexual o per raó de gènere o d’orientació sexual. De fet, a les festes del 2019, ja es va posar en marxa una prova pilot en la que dues joves passejaven pels espais de festa identificades amb una samarreta i un mocador liles amb el missatge :”Si tens algun problema, busca la noia del mocador”. La regidora, Chelo Picón, ha avançat que aquesta carpa “no només la tindrem a les festes majors del poble, sinó que es podrà posar en qualsevol festa privada que organitzin les guinguetes o locals d’oci que ens la demanin”.
Finalment, des de la regidoria es fa una crida a la col·laboració de la ciutadania per detectar qualsevol conducta o tipus d’assetjament. Com diu el nou eslògan: “Mirar cap a un altre costat o no fer res, d’alguna manera, ens fa còmplices”.
Accions del document
AQUEST DIUMENGE 21 DE MARÇ DE 2021 TORNA EL MERCADET SETMANAL DE CREIXELL AMB TOTES LES SEVES PARADES
Tuesday 16 March 2021
Accions del document
L'ÀREA DE BENESTAR, ATENCIÓ SOCIAL, SANITAT, SECRETARIA DE LA DONA I IGUALTAT S'UNEIX A LA CAMPANYA #VermelhoemBelem
Friday 22 January 2021
Accions del document
ÀREA DE BENESTAR, ATENCIÓ SOCIAL, SANITAT, SECRETARIA DE LA DONA I IGUALTAT DE L'AJUNTAMENT DE CREIXELL 25N DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES
Wednesday 16 December 2020
Accions del document
ARRENCA LA NOVA RUTA GASTRONÒMICA ‘Vermut al Baix Gaià’, QUE S'ALLARGARÀ FINS AL 13 DE JULIOL.
Thursday 04 April 2024







Accions del document
ARRIBA A CREIXELL LA CAMPANYA DE FOMENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA AL TARRAGONÈS.
Thursday 18 May 2023

Accions del document
ARRIBA DE NOU A CREIXELL LA CAMPANYA DE FOMENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA AL TARRAGONÈS EL DILLUNS 24 DE JULIOL DE 2023
Friday 21 July 2023












Accions del document
ARRIBA DE NOU A CREIXELL LA CAMPANYA DE FOMENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA AL TARRAGONÈS ELS DIES 21 i 22 D'AGOST DE 2023 - PUNT INFORMATIU A LA PLAÇA MAJOR
Monday 21 August 2023









Accions del document
ARRIBA EL CREIXELL MÀGIC, EL 1r. FESTIVAL INTERNACIONAL DE MÀGIA DE CREIXELL
Tuesday 02 July 2024
NOTA DE PREMSA AQUÍ
Arriba el Creixell Màgic, el 1r Festival Internacional de Màgia de Creixell! Prepara't per viure una experiència màgica única els dies 16, 17 i 18 d'agost. Aquest esdeveniment excepcional, dirigit a públics de totes les edats, oferirà una programació variada d'espectacles que desafiaran els teus sentits.
El festival s'inaugurarà el divendres a la nit amb el Sopar Màgic, un sopar a l'aire lliure sota les estrelles, on Manu Llari presentarà un espectacle màgic. El dissabte i el diumenge tindran lloc la resta d'activitats i espectacles. Podreu gaudir de la màgia de prop amb Jordi Caps, guanyador de Got Talent Espanya, en una Gala de cartomàgia exclusiva per a només 50 persones. El punt culminant del festival és la Gran Gala Internacional presentada per Mag Ramó, amb actuacions de Shado el mago, Dúo Kybalion, Mag Albert i Cesc Alriols.
Després, la Màgia Golfa oferirà un espectacle per a públic adult a càrrec del Mag Albert Vidal. Per als més joves, hi haurà una Gala Infantil amb l'espectacle "Confeti" de Francis Zafrilla i un Taller de màgia infantil dirigit pel Mag Àlex. A més, la màgia s'apoderarà dels carrers amb espectacles de Melanie, Jordi Pota, Fèlix Brunet i Xavier Medina. També podràs explorar un mercat màgic ple de productes exclusius i participar en animacions populars.
El festival està organitzat per Shado Productions junt amb l'Ajuntament de Creixell i amb el patrocinador oficial Plann. Uneix-te a nosaltres en aquest cap de setmana màgic per a tota la família al Festival Internacional de Màgia de Creixell. Prepara't per viure una experiència màgica que recordaràs per sempre!.
Tota la informació i entrades disponibles a www.creixellmagic.cat
Accions del document
Accions del document