8M – DIA INTERNACIONAL DE LA DONA A CREIXELL
- https://www.creixell.cat/esdeveniments/8m-agenda-activitats-creixell
- 8M – DIA INTERNACIONAL DE LA DONA A CREIXELL
- 2026-03-11T20:00:00+01:00
- 2026-03-11T21:00:00+01:00
- Agenda d’activitats per commemorar el 8 de març i reivindicar la igualtat
L’Ajuntament de Creixell commemora el Dia Internacional de la Dona amb una programació d’actes que tenen com a objectiu reivindicar la igualtat, donar visibilitat al paper de les dones i continuar avançant cap a una societat més justa i equitativa.
La programació s’iniciarà el dissabte 7 de març a les 10.00 h amb l’activitat “Caminem Junts”, amb sortida des de la Plaça Major. L’activitat és gratuïta i requereix inscripció prèvia a www.marxaquatica.es/activitats.
El diumenge 8 de març, a les 12.00 h, tindrà lloc la lectura del Manifest Institucional a la Porta de l’Ajuntament. En finalitzar, s’instal·larà un Punt Lila informatiu a la Plaça Major i s’oferirà una audició de sardanes a càrrec de la Cobla Reus Jove.
El mateix diumenge, a les 19.00 h, la Parròquia de Sant Jaume acollirà el concert benèfic “Un cor, una veu. Moltes veus, un cor”.
El dissabte 14 de març, a les 10.00 h, a la Rambla de les Moreres, es durà a terme l’activitat “Artivisme”, amb la creació d’un mural amb temàtica 8M a la caseta situada darrere la glorieta.
Finalment, el divendres 20 de març a les 18.00 h, a la Casa de Cultura Cal Cabaler, es farà el lliurament de premis del VII Certamen Literari de Narrativa Curta Papallones Liles.
Les activitats compten amb la col·laboració de l’Associació Papallones Liles, l’Associació Marxa Aquàtica Baix Gaià i la Coral de Sant Jaume.
A Creixell, cap dona està sola.
- Què 8m dia internacional de la dona igualtat
- Quan 11/03/2026 de 20:00 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC100)
- Nom de contacte
- Telèfon de contacte 977 13 82 72
- URL de l'esdeveniment Lloc web relacionat
-
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
Accions del document


