L’AJUNTAMENT DE CREIXELL BUSCA AGENTS DE REFORÇ PER A LA POLICIA LOCAL DURANT L'ESTIU
Monday 26 May 2025
L’Ajuntament de Creixell informa que, tot i que actualment s’està gestionant el procés selectiu d’una plaça d’agent de la policia local, més les vacants que es puguin produir fins el moment, pel sistema de concurs-oposició lliure (BOPT del 04/03/2025, edicte 2025-01541), fins poder cobrir la vacant i atesa la necessitat de reforçar la plantilla de la policia local durant l’època estiuenca, es vol disposar de 2 agents de reforç d’estiu pel sistema de màxima urgència.
Que segons la Resolució ISP/498/2025, de 18 de febrer, per la qual s’obre la convocatòria per formar part de la borsa de treball de personal interí de les policies locals de Catalunya, la Direcció General de Coordinació de les Policies Locals tot i que estan donant resposta a algunes sol·licituds per cobrir vacants; en funció de la comarca i la disponibilitat de candidats a la borsa, i donat que tenen un gran nombre de sol·licituds, actualment no ens poden donar resposta a la nostra demanda.
És per això, que es considera adient fer aquest nomenament urgent, i s’informa a tot aquell/a que pugi estar interessat/da, dels criteris que han de regir el procediment selectiu de nomenament d’aspirants a personal funcionari interí d’agents de reforç d’estiu, segons l’establert en el sistema d’urgència i a cobrir des de la finalització del present procediment, fins el 30 de setembre de 2025.
CRITERIS DE SELECCIÓ D’ASPIRANTS A NOMENAMENT COM A PERSONAL
FUNCIONARI INTERÍ PER REFORÇ D’ESTIU 2025, AGENTS DE POLICIA LOCAL, ENQUADRADATS EN L’ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS, ESCALA BÀSICA, GRUP DE TITULACIÓ C1, PEL SISTEMA D’URGÈNCIA.
Atesa la necessitat inajornable de proveir dos llocs de treball de reforç d’agent de la Policia local interins, mentre finalitza el procés selectiu publicat en el BOPT del 04/03/2025, edicte 2025-01541.
Atès que el servei de la Policia local és considerat com a servei essencial, que es ineludible garantir un servei continuat i que es considera acreditades les causes de necessitat que exigeixen el nomenament de dos agents amb caràcter d’interinitat.
Atès que concorren els requisits exigits pels articles 31, núm. 1 d) i 38 del Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies local de Catalunya, aprovat per Decret 233/2002, de 25 de setembre, que desenvolupa allò previst a l’article 10.1 d) de l’EBEP.
Es publica aquest anunci per informar per a la cobertura dels dos llocs de treball vacants de curta durada per reforçar l’estiu:
Requisits:
- a) Tenir ciutadania espanyola, d’acord amb la legislació vigent.
- b) Estar en possessió del títol de batxillerat, tècnic o una altra d’equivalent o superior.
- c) Edat: Tenir complerts 18 anys i no excedir, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
- d) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l’exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre
que l’aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
- e) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
- f) Estar en possessió dels permisos de conduir A2 i B.
- g) Compromís de prestar jurament o promesa com ho estableix l’article 6 de la Llei 16/91 de 10 de juliol de les Policies Locals de Catalunya.
Presentació de les sol·licituds mitjançant la Seu electrònica – Registre General d’Entrades de l’Ajuntament de Creixell.
Les sol·licituds hauran d’anar acompanyades de:
- Currículum vitae de l’aspirant.
- Fotocòpia del DNI.
- Fotocòpia acreditativa d’estar en possessió de coneixements de llengua catalana de nivell B o superior.
- Fotocòpies dels títols i permisos exigits als apartats b) i f).
La no presentació de la documentació requerida o fer-ho de manera incomplerta, representarà l’exclusió del procediment.
Les persones aspirants que desitgin prendre part el procés selectiu hauran de presentar una sol·licitud adreçada a través del registre electrònic de l’Ajuntament de Creixell, que es troba a la seu electrònica de l’Ajuntament (www.creixell.cat).
El termini per a la presentació d’instàncies serà de 10 dies naturals a comptar des del dia següent de la publicació de l’anunci de la convocatòria en la web de l’Ajuntament de Creixell.
La selecció es farà mitjançant la valoració del currículum dels aspirants que s’hagin presentat a la referida Seu electrònica – Registre General d’Entrades, per part d’una comissió de valoració, d’una prova psicotècnia i d’una prova mèdica.
Accions del document