L'AJUNTAMENT DE CREIXELL REP UNA SUBVENCIÓ PER A LA SALUT PÚBLICA
Friday 14 March 2025
L'Ajuntament de Creixell ha aconseguit una subvenció de 23.442,48€ per l’any 2024 corresponent a la Salut Pública i dedicat a la gestió i control de plagues urbanes i al servei de socorrisme de la platja del municipi.
Una ajuda que es destinarà a millorar la salut pública de Creixell. Aquesta iniciativa compta amb el suport del Pla ImpulsDipta de la Diputació de Tarragona 2024-2027.
Amb aquests fons, l'Ajuntament ha contractat els serveis de seguretat de la zona de bany de la platja de Creixell en el que es dona el servei amb dos socorristes pel període del 26 de juny de 2024 fins al 31 d’agost de 2024.
Aquesta subvenció és una mostra més del compromís de la Diputació de Tarragona amb els municipis de la província, proporcionant els recursos necessaris per millorar la salut i el benestar de la ciutadania.
Accions del document