PROGRAMA D'ACTES DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2024 A CREIXELL

El proper 8 de març es commemora arreu el Dia Internacional de les Dones. Us compartim el programa d'actes que hem preparat amb la col·laboració de diferents associacions del municipi.

Thursday 29 February 2024

PROGRAMA D'ACTES DEL DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2024 A CREIXELL
 
💜 El proper 8 de març es commemora arreu el Dia Internacional de les Dones.
 
🗓️ Us compartim el programa d’actes que hem preparat des de l'àrea de la secretaria de la Dona i Igualtat de l'ajuntament de Creixell amb motiu d’aquesta jornada reivindicativa del #8M, amb la col•laboració de les associacions de la nostra Vila.
 

PROGRAMA D’ACTES DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 8M A CREIXELL

2 DE MARÇ

10H PINTADA. Pintem un nou mural. Lloc: Rambla de les Moreres.

19H INAUGURACIÓ. Artivisme, exposició de murals 2017-2023. Lloc: Cal Cabaler.

 

6 DE MARÇ

11H XERRADA. A càrrec de Mossos d’Esquadra “Violències sexuals a la dona en l’àmbit ded les xarxes socials”

 

7 DE MARÇ

9:30H JORNADA Defensa Personal Femenina. Lloc: Casal Municipal.

 

8 DE MARÇ

12H LECTURA DEL MANIFEST. Lloc: Davant Casa de la Vila.

 

9 DE MARÇ

18H LLIURAMENT DE PREMIS del cinquè concurs literari relats curts Papallones Liles i presentació del llibre PAPALLONES LILES, recull de relats guanyadors 2020-2024. Amb la diputada al Parlament Raquel Sans. Lloc: Casal Municipal.

 10 DE MARÇ

Dins la programació del CET Dona i Esport, tenim programada una sessió de Marxa Aquàtica i una de Senderisme a les 10 del matí amb sortida de la platja del Gorg (Camping Gavina)
 

13 DE MARÇ

19H. CLASSE DE IOGA. Lloc: Casal Municipal.

 

16 DE MARÇ

18H XERRADA DE LA DONA I HISTÒRIA - CAL CABALER

 

 

Accions del document